Гуртки
Гуртки середньої та старшої школи
Математичні гуртки (5-11 класи)
Для 5-11 класу проводяться гуртки з математики, математичної лінгвістики та логіки, які ведуть Ігор Гольдштейн, Олена Артемчук та Ладислав Гейченко.

Науковий клуб (8-11 класи)
Керівник клубу – Олександр Триліс, проте кожен вчитель школи «Базис» може долучитись до проведення цього гуртка. Науковий клуб – це поєднання фізики, математики, хімії, біології. Ми заохочуємо учнів до дослідницьких проектів, показуємо, скільки цікавого відбувається навколо, вчимо дітей шукати відповіді на складні питання, спонукаємо їх до більш детальних досліджень.

Математичний аналіз у фізиці (9-11 класи)
Керівник клубу: Олександр Триліс. На гуртку учні розбираються, як застосовувати знання з математичного аналізу на практичних задачах з фізики.

Гурток з хімії (7-9 класи)
Керівник клубу: Наталія Махоткіна.
Учні опановують основи аналітичної хімії та здобувають навички виділення та дослідження природних сполук.

Програмування (5-11 класи)
Керівник клубу: Катерина Саєнко.
На гуртку діти вивчають різні мови програмування, зокрема С++ або Java, готуються до олімпіад, розбирають алгоритми та структури даних, розв'язують логічні завдання.

Дебатний клуб (5-11 класи)
Керівник клубу: Віктор Задоянний.
Участь у дебатному клубі допомагає розвивати критичне мислення, шукати аргументацію, будувати та руйнувати логічні ланцюжки. Крім того, діти поглиблюють знання з англійської мови, оскільки дебатні турніри, в яких ми беремо участь, відбуваються також і англійською. В цьому році команда школи «Базис» посіла перше місце на турнірі «Афінський форум», а наші учениці Вероніка Понамарчук та Іванка Бородай отримали нагороди «Кращий спікер турніру» на дебатах у Києві та Дніпрі відповідно.

Тенісний клуб
Керівник клубу: Олександр Триліс.
В настільний теніс ми граємо в школі кожен день – на перервах та після уроків. Але щовівторка відбуваються справжні тенісні бої між вчителями та учнями. Запрошуємо і батьків приєднуватись до гри.

До речі, недарма керівник тенісного клубу – вчитель фізики. За теорією Олександра Триліса, мислення та рух – це синхронна діяльність. Під час гри в теніс потрібно миттєво приймати рішення, вибудовувати стратегію та швидко діяти. Це розвиває точність мислення. Крім того, для дітей, які зайняті інтелектуальною роботою, корисно мати фізичну розрядку під час навчання.

Cambridge Exam (6-11 класи)
Керівник гуртка: Юрій Денисенко.
Всі бажаючі можуть здати іспити з англійської мови, а наші вчителі допоможуть їм підготуватись. Наразі ми готуємось до Cambridge Exam: Preliminary English Test (PET), Cambridge First Certificate in English (FCE) та Key English Test (KET).

Англомовний театр (5-6 класи)
Керівник гуртка: Олександра Тімоніна.
В театральному гуртку діти реалізують себе не тільки як актори. Вони є режисерами та звукорежисерами, конструкторами сцени, декораторами та костюмерами. Крім акторських здібностей та поглиблення англійської мови, діти розвивають ораторські навички та вміння працювати в команді.
Гуртки молодшої школи
Логіка (1-5 класи)
Керівник гуртка: Ігор Вайсбурд.
Гурток входить до обов'язкової програми. Діти вирішують нестандартні задачі на логіку, займаються комбінаторикою, готуються до математичних олімпіад.

Шахи
Шахи розвивають у дітей пам'ять, логіку, увагу, інтуїцію і творче мислення. Для того, щоб обіграти суперника, дитині потрібні витримка та наполегливість. Під час гри дитина вчиться поважати чужу думку, ставити себе на місце суперника та слухати інших.

Young Engineers
Метою програми є розуміння і вміння застосувати теоретичні знання з математики, фізики та машинобудування на практиці за допомогою контрукторів LEGO. У навчанні використовуються сертифіковані, спеціально розроблені комплекти, які були створені інженерами світу для молодшого покоління.

Art
Заняття рисуноком і живописом дає справжній відпочинок і розвантаження для мозку. Переключення на творчі процеси дозволяють продуктивно та з задоволенням працювати після малювання.

Акторська майстерність
Занурюючись в атмосферу театру, дитина розвиває мову, вчиться рухатись та долає свої психологічні бар'єри.

Айкідо та секція самооборони
Спортивні секції розвивають координацію, свободу тіла та уважність, виховують дисципліну та вчать правилам поведінки.

Hip-Hop dance
Заняття хореографією – це фізичний та емоційний розвиток дитини, відчуття ритму та музики. Діти вчать основи стилю танцю хіп-хоп, потрапляють у колектив однодумців, які допомагають розвиватись і надихають на успіхи.